Mission to Minsk - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mitra Nazar - WaarBenJij.nu Mission to Minsk - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mitra Nazar - WaarBenJij.nu

Mission to Minsk

Door: Mitra

Blijf op de hoogte en volg Mitra

10 Augustus 2007 | Nederland, Utrecht

Een hele goede reden om deze site weer eens leven in te blazen: Mijn Missie naar Minsk!

Morgen vertrek ik met weinig meer dan een laptop en mijn russische woordenboek naar het onheilspellende land waar de man met de dikke snor regeert.

Hoever de censuur op het wereld wijde web in dit gesloten land gaat, weet ik niet. Maar ik ga proberen hier wat verhalen te schrijven.

Om er weer een beetje in te komen, ga ik via Berlijn en Warschau langzaam over land naar Wit-Rusland, alwaar mijn couchsurf-vrienden in Minsk mij met open armen staan op te wachten, en ik mijn pakken stroopwafels op de keukentafels van Sovjetflatjes zal achterlaten.

Ik houd jullie, voorzover mogelijk, op de hoogte van mijn reisfratsen!

Kus van on the road.

  • 10 Augustus 2007 - 16:37

    Michel:

    Veeeeel plezier, succes en ik volg je verhalen op de voet. Na zdrovje!

  • 11 Augustus 2007 - 00:02

    Papsy:

    go for it! ga voor je doel, en daarnaast met een goed Rusische accent terug komen.
    success
    je pap

  • 11 Augustus 2007 - 17:41

    Bram:

    Дорогой Mitraski,

    Heel veel plezier! Geniet en drink niet te veel!

    Большой поцелуй,
    Bramski

  • 11 Augustus 2007 - 17:42

    Bram:

    Oh jee, nu al sensuur! Dat belooft niet veel goeds...

  • 12 Augustus 2007 - 11:16

    Vivian:

    Lieve Mit,
    geniet ervan!! Heel veel succes!! Zonder censuur geen avontuur...
    Kus Vivian

  • 12 Augustus 2007 - 16:11

    Chris:

    Veel plezier en pas op voor die Loekachenko/Litvinenko/Timoschenko/Timoschenkova, TurkmenBasji, of hoe die enge post-Sovjet-dictator ook mag heten!

  • 13 Augustus 2007 - 11:48

    Pauline:

    En, ben je inmiddels al aangekomen in Minsk? Wederom het Mitra-record 'snel liften' verbroken?
    Ga je zeker volgen: dus wel een beetje doortypen he ;-)



  • 13 Augustus 2007 - 13:57

    Papsy:

    net gelezen dat oudere polen verlangen naar suvjet tijd en communisme. misschien een gedachte die je gezelschap geeft van polen naar minsk?
    behoud wat je lief is! love P.

  • 14 Augustus 2007 - 19:01

    Patrick :

    Hoi Mitra,

    Heb je na mijn lift snel een vervolglift gekregen? Ben benieuwd!

    Patrick

  • 15 Augustus 2007 - 12:34

    Van Je Mams:

    wat leuk dat je de site weer hebt geopend, hoed gaat het met je? Goeie reis gehad naar Minsk? Ik zit op mijn werk een mailtje te sturen, onze laptop is opgestuurd en dus voorlopig geen internet thuis, maar ik blijf je volgen! Je weet het inmiddels, pas goed jezelf, veel liefs vanuit Amersfoort, van je mams en natuurlijk van je zusje Melis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Kus uit Kiev

20 Augustus 2007

Minsk in een slakkentempo

15 Augustus 2007

Wifi in Minsk

10 Augustus 2007

Mission to Minsk

11 April 2006

Regen in Krakow
Mitra

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 955
Totaal aantal bezoekers 100462

Voorgaande reizen:

27 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: