To Russia with Love - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mitra Nazar - WaarBenJij.nu To Russia with Love - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mitra Nazar - WaarBenJij.nu

To Russia with Love

Door: Mitra

Blijf op de hoogte en volg Mitra

25 Februari 2006 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Mijn kamer is een puinhoop, maar dat is niet erg. Want ik laat de boel de boel. Vanavond stap ik de deur uit, en kijk ik nog eens achterom.

Voor degenen die nog niet op de hoogte zijn: Ik ga een tijdje naar Rusland. Zie het als een leerzame sabbatical-periode. Ik ga in St. Petesburg betrekking nemen in een, in mijn fantasie, heerlijk grijze betonnen Sovjetflat. Ik zal niet alleen gaan genieten van de ijzige kou, maar ook wat Russisch studeren. En dat is handig in Rusland, schijnt.

Allereerst ga ik een weekje ontspannen in de Baltische Staten, waar ik Riga en Tallinn ga afvinken van mijn lijstje. Verder heb ik weinig gepland.

Waarom dit dagboek: Simpel, jullie kennen mij en ik mezelf. En niemand zit te wachten op lappen onleesbare tekst zonder alinea's en koppen in een mailbox, die al gauw de limiet aan mb's zal overschreiden. Nu kun je zelf bepalen of je wil weten of ik nog een beetje leef of dat de KGB me al heeft opgespoord;)

Lieve lieve vrienden, familie, collega's, ik ga. Hou ook mij op de hoogte van alle ontwikkelingen, zowel op persoonlijk vlak als in de samenleving. Wanneer Mladic gepakt is, als de vogelgriep is vastgesteld op de kinderboerderij in de Rivierenbuurt, en als er eindelijk een vaccin is ontdekt tegen escapisme...

Kus Mitra

  • 27 Februari 2006 - 20:17

    Bram:

    Zo, dat is prettig! Hoef ik je ook niet meer uit te zwaaien... ;)
    Heel veel plezier!

  • 27 Februari 2006 - 21:42

    Arjan:

    goede reis en vaarwel!

  • 28 Februari 2006 - 09:19

    Robbert:

    neem je vodka voor me mee...?

  • 28 Februari 2006 - 12:38

    Ine:

    Kak dala??
    Ja rad kak tu boedisch na rassia!

    c oedavolstviem!!!!

  • 28 Februari 2006 - 15:18

    453:

    Ik zag laatst een heel handige site waar je al het nieuws in 't nederlands kunt volgen: www.nu.nl geloof ik ;-)

  • 28 Februari 2006 - 16:36

    Saar:

    Vergeet vooral niet naar het kerkje boven op de berg in Talinn te kijken... ik was meteen verliefd!! Zdjes'mozjna plavat? KUS!

  • 03 Maart 2006 - 20:10

    Je Lieve Zusje ;-):

    Heeey myn sgat..
    Wat een mooie tekst weer!
    Een beetje mooi in Rigaa?
    Al leuke mensen ontmOet?
    Hierr ligt de sneeuw ook tot op onze knieen:O!
    Daaar zal er ook vast wel iets liggen :)!!

    nOu we kyken zO af en toe even op je site hOe het met je gaat!

    Veel ontdekplezier daar :D!!

    Enn als het mOet halen we je op by de KGB ;-) hehe!

    Veeel liefs & kusSjes!
    Van je liefste zusje (en natuurlijk je mams & paps, en zal ik je brOer dan ook ff der by zeteen :D)

  • 05 Maart 2006 - 20:24

    Nazarsky:

    nazdarovia mijn Babushka! hier leven wij ook in syberische toestanden,koud. in de kalvinistisch holland zijn wij druk bezig onze vrijheden uit te oefenen.daar moet alles iets anders zijn!pas goed op jezelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Kus uit Kiev

20 Augustus 2007

Minsk in een slakkentempo

15 Augustus 2007

Wifi in Minsk

10 Augustus 2007

Mission to Minsk

11 April 2006

Regen in Krakow
Mitra

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 100518

Voorgaande reizen:

27 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: